Δημήτρης Σακαλής: Θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις, ώστε να δικαιώσω την επιλογή σας.


Ο Δημήτρης Σακαλής κατέγραψε μια εντυπωσιακή παρουσία στις εκλογές της Κυριακής, λαμβάνοντας 1020 ψήφους. 
Το ευχαριστήριο του προς του πολίτες της Αλεξάνδρειας.


Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους εσάς που με την ψήφο σας με εμπιστευτηκατε και μου κάνατε την τιμή να σας εκπροσωπήσω στο Δημοτικό Συμβούλιο. 
Ευχαριστώ θερμά, τον Δήμαρχο μας, Παναγιώτη Γκυρίνη, για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου και την υποστήριξη του από την πρώτη στιγμή που αποφασισα να συμμετέχω στον συνδιασμό. Επίσης ευχαριστώ και συγχαίρω όλους τους συνυποψηφιους μου για τον όμορφο αγώνα μας.
Τέλος θα ήθελα να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στους φίλους μου, παλιούς και καινούργιους, οι οποίοι πίστεψαν σε μένα, καθως και στην οικογένεια μου που είναι δίπλα μου σε κάθε στιγμη.