Μαζικές εγγραφές πρώην δεξιών στο ΚΚΕ Αλεξάνδρειας. *Το Μπαμπούρι

Ένα αξιοπερίεργο φαινόμενο παρατηρείται τις τελευταίες στην Αλεξάνδρεια. 
 Συγκεκριμένα από το μεσημέρι της Τρίτης πρώην νεοδημοκράτες προσέρχονται μαζικά στα γραφεία του Κομμουνιστικού Κόμματος στην πόλη, κάνοντας αίτηση για την εγγραφή τους.
 Λόγω του μεγάλου αριθμού αιτήσεων αποφασίστηκε από τον Περισσό να γίνει σε άπαντες δεκτή η εγγραφή με την υπογραφή μόνο των συντρόφων Μπομπόλη και Χαλαγιάννη.

Το Μπαμπούρι εξασφάλισε και σας παρουσιάζει αποκλειστικά δηλώσεις των νέων μελών.


 *Δυστυχώς από την τοπική οργάνωση Αλεξάνδρειας μας  απαγορεύτηκε η δημοσίευση των ονομάτων τους τα οποία θα δημοσιευθούν αποκλειστικά στο Ριζοσπάστη.

 Μ.Κ. ( Τρίκαλα):
"Η καρδιά μας χτυπούσε πάντοτε αριστερά. Κατά βάθος ήμασταν κομμουνιστές και το ανακαλύψαμε τώρα. Όνειρό μου είναι μετά την πλήρη  επικράτηση της επαναστάσεως, το ΤΕΕ Τρικάλων να μετατραπεί σε Κολχοζ. Ήδη το παλεύω χρόνια "

Α.Σ ( Τρίκαλα)
Νοιωθω απελευθερωμένος  Τώρα μπορώ να αγωνίζομαι για το κόμμα που στα κρυφά αγαπούσα."

Φ.Δ. ( Πλατύ)
Τιμώ την στήριξη που μου παρείχε το ΚΚΕ όλα τα χρόνια της πολιτικής μου διαδρομής. Ήρθε η ώρα να το ανταποδόσω

Κ.Β ( Νεόκαστρο)
Το χωριό μου έχει μεγάλη παράδοση στους δημοκρατικούς αγώνες. Είμαι περήφανος που μπορώ να αγωνίζομαι πια για ένα κόμμα που υπόσχεται να κάνει κολχόζ το δάσος της Φιλουριάς 

Α.Λ. ( Μελίκη)
 
Έχω διαβάσει πολλά βιβλία αριστερών διανοητών και είμαι σε θέση πλέον να εφαρμόσω την ιδεολογία του κόμματος. 

Β.Ε. ( Αλεξάνδρεια) 
 Ονειρο μου πλέον να φοιτούν στα σχολεία μας ΛΕΥΚΑ  παιδιά από όλες τις χώρες που επικρατεί ο κομμουνισμός.

Α.Ρ. ( Αλεξάνδρεια):
 "Για να είμαι ειλικρινής, εγώ ακολουθώ την κουμπάρα μου

Δ.Κ. ( Αλεξάνδρεια, κουμπάρα του Α.Ρ.):
"Γράφτηκα στο ΚΚΕ;  Πότε; Δεν θυμάμαι"

*Το Μπαμπούρι είναι χιουμοριστικό σάιτ. Οι ειδήσεις του παρότι μοιάζουν αληθινές, δεν είναι.