Μια συνέντευξη-έκπληξη για εμάς με την Φανή Γιωτάκη στο Πλατύ!



Κατά τη διάρκεια του  οδοιπορικού μας στα χωριά του δήμου Αλεξάνδρειας περάσαμε (τυχαία) και από το κέντρο του Πλατέος, όπου βρίσκεται το πολιτικό γραφείο της υποψήφιας βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ημαθίας Φανής Γιωτάκη, και εκεί κάναμε μια σύντομη συζήτηση που εξελίχθηκε σε μια μίνι συνέντευξη στην οποία η Πλατιώτισσα υποψήφια απάντησε σε μερικά ερωτήματα- απορίες μας σχετικά με την υποψήφιοτητα της.

Δεν το κρύβουμε πως η συνέντευξη που σας παρουσιάζουμε μας άρεσε πολύ, περισσότερο ίσως από αντίστοιχες εκτενείς συνεντεύξεις πολιτικών! 

Κυρία Γιωτάκη τi ήταν αυτό που σας έκανε να βάλετε υποψηφιότητα στην Ημαθία;
-Είμαι από το Πλατύ, εδώ μεγάλωσα, εδώ τελείωσα το σχολείο και από δω έφυγα για την Κομοτηνή όπου και σπούδασα, και για την Αθήνα στη συνέχεια οπου έκανα το μεταπτυχιακό μου και εκεί συνέχισα την διαδρομή μου ως μαχόμενη δικηγόρος. Η απόφασή μου αυτή είναι ειλημμένη εδώ και δύο χρόνια περίπου με την σύμφωνη γνώμη του κόμματος. Τον Φεβρουάριο του 2023 το κόμμα ανακοίνωσε την υποψηφιότητα μου στην Ημαθία και με συμπεριέλαβε στους νέους υποψηφίους της Νέας Γενιάς.

Επέλεξα να είμαι παρούσα να δώσω τον αγώνα από το νομό Ημαθίας και όχι την Αθήνα όπου είναι ο τόπος εργασίας μου, συνειδητά και γνωρίζοντας τις αντιξοότητες που θα αντιμετωπίσω. Θεωρώ ότι οι νέες υποψηφιότητες από ανθρώπους που δεν έχουν ως αυτοσκοπό την πολιτική είναι που αντιστρατεύονται το πολιτικό κατεστημένο.

Κατεστημένο είπατε. Είδαμε αλλά και ακούσαμε για τον πόλεμο που δεχτηκατε από κάποιους. Πώς το αντιμετωπίσατε;

-Αδιαφόρησα, αφού όπως σας είπα και πιο πριν, ήταν κάτι που περίμενα ότι θα το αντιμετωπίσω. Εγώ αποφάσισα να μιλάω για τον εαυτό μου για τη δική μου πολιτική πρόταση και γιατί θέλω να κριθω. Ο κόσμος κρίνει. Υπάρχουν βέβαια και κάποιες κόκκινες γραμμές...

 Θα παραμείνετε στο Πλατύ αν εκλεγείτε;
- Όπως γνωρίζετε, αν εκλέγω θα είμαι αναγκασμένη να μοιράζω τον χρόνο μου μεταξύ βουλής και εκλογικης μου περιφέρειας. Είναι κάτι που το κάνω ήδη, αφού εδώ και δύο χρόνια ήδη μοιράζω τον χρόνο μου μεταξύ Αθήνας και Ημαθίας και θα συνεχίσω να κάνω.

Και αν δεν εκλεγείτε, θα φύγετε;
- Σαφώς και όχι. Θα συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω εδώ και καιρό και μάλιστα οραματίζομαι να δημιουργήσω ένα γραφείο όπου Θα μπορώ να βοηθάω τους συμπολίτες μου να βρουν λύση σε διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, ενώ θα συνεχίσω την κοινωνική και πολιτική μου δράση.

Σας εύχομαι να εκλεγείτε!
- Σας ευχαριστώ κ. Λιολιοπουλε.

Και εγώ σας ευχαριστώ για την όμορφη φιλοξενία!